دستگاه های NVR هایک ویژن سری Mپرچم دار ،امنیت ویدیویی شما را ارتقا میدهد

دستگاه های NVR هایک ویژن سری Mپرچم دار ،امنیت ویدیویی شما را ارتقا میدهد

دستگاه های NVR هایک ویژن سری Mپرچم دار ،امنیت ویدیویی شما را ارتقا میدهد

در دنیای امنیت ویدیویی، جایی که هر پیکسل اهمیت دارد، NVR‌های پرچم‌دار سری M هایک‌ویژن یک کلاس متفاوت هستند. این NVR‌های قابل‌توجه، ضبط و ذخیره‌سازی ویدیویی با وضوح بالا را دوباره تعریف می‌کنند و تطبیق‌پذیری و یکپارچگی یکپارچه با طیف وسیعی از دوربین‌های هایک ویژن را ارائه می‌کنند.

دستگاه NVRسریMهایک ویژن پرچم دار

آنها برای سناریوهایی که به میدان دید وسیع و تصاویر شفاف نیاز دارند ایده آل هستند. قابلیت اطمینان با سیستم های فایل تعبیه شده برای مدیریت کارآمد داده ها و منبع تغذیه اضافی برای عمر طولانی تر، اولویت اصلی است، در حالی که سیستم دوگانه از از دست رفتن داده ها محافظت می کند. با پشتیبانی از حداکثر 64 کانال دوربین، آنها مهندسی پیشرفته را به نمایش می گذارند.

قابل توجه، پرفروش‌ترین دستگاه‌های NVR پرچم‌دار Pro ما، DS-7608NI-M2/8P-2TB (8-ch Plug and Play 8K NVR با 2TB HDD) و DS-7616NI-M2/16P-4TB (16-ch Plug and Play) 8K NVR با 4 ترابایت HDD)، عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد:

 

●     ورودی و خروجی 8K: این NVR ها در فناوری 8K پیشگام هستند و استاندارد صنعت را برای وضوح و دقت تعیین می کنند.

●     پشتیبانی از چند کانال: با حداکثر 8 یا 16 کانال در 8 مگاپیکسل، آنها ظرفیت رمزگشایی مورد نیاز برای دوربین های با وضوح بالاتر را دارند.

●     دو رابط HDMI 2.1: این NVR ها دو رابط HDMI 2.1 را ارائه می دهند و تجربه تماشای یکپارچه را تضمین می کنند.

●     پهنای باند قوی: با پشتیبانی از پهنای باند تا 128 مگابیت در ثانیه برای DS-7608NI-M2/8P-2TB و 256 مگابیت در ثانیه برای DS-7616NI-M2/16P-4TB، می توانید برای عملکرد بهینه به این NVR ها اعتماد کنید.

●     هارد دیسک های از پیش نصب شده: هر NVR با هارد دیسک های از پیش نصب شده ارائه می شود که DS-7608NI-M2/8P-2TB دارای هارد 2 ترابایتی است و DS-7616NI-M2/16P-4TB دارای هارد دیسک 4 ترابایتی است.

قدرت دید را با NVR های پرچمدار Pro ما باز کنید، انتخابی برای کسانی که بهترین ها را می خواهند. درباره اینکه چگونه آنها می توانند تنظیمات امنیتی ویدیوی شما را در وب سایت ما متحول کنند بیشتر بیاموزید.

شرکت بازرگانی و خدماتی لیوار با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه سیستمهای نظارت تصویری و همکاری ویژه با برند جهانی HIKVISION به شما اطمینان میدهد ، تمام محصولات این کمپانی با گارانتی شرکت لیوار ، چشمی که هرگز پلک نمیزند ! بهترین راهکار برای امنیت شما می باشد ، گارانتی لیوار برای محصولات هایک ویژن 12ماه الی 60 ماه می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید و یا مشاوره برای اجرا با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *