پیگیری هایک ویژن برای آینده ای سبزتر

پیگیری هایک ویژن برای آینده ای سبزتر

پیشرو در تولید پایدار: پیگیری هایک ویژن برای آینده ای سبزتر

پیگیری هایک ویژن برای آینده ای سبزتر

راندن پایداری به جلو

 

جاه طلبی ما روشن است: کاهش ضایعات و به حداقل رساندن ردپای کربن. ما مفتخریم که شیوه‌های پاک و سبز را در طول فرآیند تولید خود معرفی کنیم، مانند بهبود استفاده از انرژی، ترویج حفظ و بازیافت آب، کاهش آلودگی، تنظیم مدیریت مواد شیمیایی و استفاده از مواد پایدار در بسته‌بندی. در قلب همه این ابتکارات، هدف کاهش اثرات زیست محیطی فعالیت های تولید و عملیات ما نهفته است.

 

تمرکز بر مناطق کلیدی

  1. انرژی پاک : هایک ویژن با پشتکار منابع انرژی خود از جمله برق، گاز طبیعی، گازوئیل و بنزین را مدیریت می کند تا بهره وری انرژی را در طول فرآیند تولید بهینه کند. از طریق بهبود فرآیند و ارتقاء تجهیزات، ما در حال برداشتن گام های مهمی در حفظ انرژی هستیم. قابل ذکر است، تعهد ما به خرید انرژی پاک باعث شد که در سال 2022 32852 مگاوات ساعت برق سبز خریداری کنیم و 4508.3 مگاوات ساعت برق از طریق واحدهای فتوولتائیک تولید کنیم.
  2. آب پاک تر : به عنوان متولیان مسئول منابع آب، ما اقدامات فعالی را برای بهبود بهره وری مصرف آب و مدیریت منابع انجام داده ایم. اقدامات ما شامل آزمایش متعادل آب، نظارت بر مصرف آب، تغییرات صرفه جویی در مصرف آب و جمع آوری آب باران است که همگی با هدف کاهش هدر رفت آب انجام می شود.
  3. مدیریت زباله پاک‌تر : برای به حداقل رساندن تأثیرات زیست‌محیطی، هایک‌ویژن به‌دقت تمام آلاینده‌ها و زباله‌ها را رصد می‌کند. ما یک سیستم طبقه‌بندی و دفع زباله ایجاد کرده‌ایم که زباله‌ها را به ضایعات عمومی، خطرناک و صنعتی برای روش‌های دفع مناسب دسته‌بندی می‌کند. این یک فرآیند دفع زباله استاندارد و قابل ردیابی را تضمین می کند.
  4. بسته بندی سبزتر : هایک ویژن مدافع بسته بندی پایدار است. ضمن اطمینان از محافظت از محصول، اقداماتی را برای کاهش مواد بسته بندی، ترویج جایگزین های تجزیه پذیر و افزایش کارایی بازیافت انجام داده ایم. به عنوان مثال، تعهد ما به کاهش بالشتک پلاستیکی منجر به کاهش قابل توجه 767 تنی در انتشار کربن سالانه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *