باتری 12ولت 7آمپر

برند:
وضعیت: درحال فروش
675.000 تومان
دسته: , برچسب: , , , , , , ,

باتری 12ولت 7آمپر

انتخاب نوع باتری برای پشتیبانی سیستم های حفاظتی در شرایط قطع برق، یکی از اساسی ترین گزینه هایی است که می تواند یک سیستم چند میلیونی را زیر سؤال ببرد. باتری پیشنهادی ما این اطمینان را به شما می دهد که با خاطری آسوده از محصولات آن در سیستم های خود استفاده کنید. کمپانی پیشنهادی ما به منظور تولید باتری هایی با کیفیت بالا، موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی گردیده که همین امر سبب گردیده تا محصولات آن به صورت برند برتر همواره مورد استفاده قرار گیرد.این محصول قابل استفاده در سیستم اعلام حریق و اعلام سرقت بوده و با گارانتی معتبر و قیمت مناسب توسط پنتا قابل ارائه می باشد.

توضیحات تکمیلی

اعلان حریق زتا

اعلام حریق زتا محصول شرکت “GLT Exports” میباشد که در سال ۱۹۸۵ با نام تجاری “Zeta” در کشور انگلستان تأسیس گردیده است . این شرکت در زمینه تولید سیستم های اعلام حریق متعارف و اعلام حریق آدرس پذیر فعالیت داشته و با توجه به کیفیت تولیدات و کسب استانداردها و گواهینامه های بین المللی موفق به صادرات به بیش از ۵۰ کشور در UK ، اروپا ، آفریقا ، آسیای میانه ، آسیای جنوبی و آمریکای جنوبی گردیده است.

امتیاز کاربران به باتری 12ولت 7آمپر: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی باتری 12ولت 7آمپر

نظر می دهد