خدمات پس از فروش شرکت لیوار

/, خدمات پس از فروش شرکت لیوار/خدمات پس از فروش شرکت لیوار

خدمات پس از فروش شرکت لیوار

خدمات پس از فروش شرکت لیوار

امروزه برای در برگرفتن کلیه فعالیت‌ها به مفهوم خدمات پس از فروش از تعریف زیر استفاده می‌شود:

خدمات پس از فروش عبارتست از :  ابزاربازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز اینگونه مشتریان

بنابراین مدیریت شرکت لیوار با شعار ثبت شده ( لیوار ، چشمی که هرگز پلک نمی زند !) همواره ارائه خدمات مناسب به مشتریان را در  اولویت اهداف پیشبردی خود قرارداده و میکوشد این مهم  به بهترین نحو انجام پذیرد .

معرفی بخشی از خدمات شرکت لیوار در زمینه سیستم های نظارت تصویری (دوربین های مداربسته )

  • آموزش  کاربردی در محل نصب سیستم ها به درخواست کارفرمایان
  • مشاوره و راهنمائی تلفنی به مشتریان
  • مراجعه  حضوری در محل نصب سیستمها به درخواست مشتریان
  • ارائه سرویس های مبتنی بر وب در صورت نیاز
  • مشاوره و راهنمایی کاربردی سیستمهای جانبی
  • ارائه سرویس های مختلف در محل از جمله نصب و کف و تغییرات و تعمیرات و ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری
  • ارائه سرویس های منظم به مشتریان گروهی و فردی
خدمات پس از فروش شرکت لیوار
توسط |1398-04-27T11:44:00+04:30تیر ۲۷ام, ۱۳۹۸|خدمات, خدمات پس از فروش شرکت لیوار|بدون ديدگاه

درباره نویسنده :

سعید علیزاده موسس لیوار و مدیر شرکت لیوار پارس از سال ۱۳۸۵، کارشناس حوزه مدیریت و بازرگانی و بازاریابی متولد ۱۳۵۸تهران و صاحب امتیاز لیوار،چشمی که هرگز پلک نمیزند

ثبت ديدگاه